Saturday, October 1, 2011

bila aku ditanya...oleh someone

tadi bila mamat salleh bertanya pada aku..
hello.. where  "accesorries shop "? accessories shop...?

"sorry.. i can't hear you" aku slowkan radio aku yang bising tahap memekak...aku pon ntah cam mana la otak aku ni leh tersetting bahasa english kacuk malayu ntah.

dia tanya lagi.. macam menjerit dia dalam kereta saga model lama tuu..accessories shop...?

aku ngan selambanya.. pelik..  dan paham  tanya la .. sorry..too many accessories  at here.. car accessories or handphone accessories ?.... dalam kereta.





dia cakap car accessories... cesss kat sini terang-terang kedai telefon ja ada.. kalo nak pergi check kereta kat bandar Universiti laa...

apa lagi aku pon jawab la.. "sorry..i don't know.. im still new at here.. (menipu) ..errr i i think the shop at bandar Universiti. but i'm not sure" muka confident ala selamba..
(-ntah betul ke tak aku jawab ni.. haha.. ayat mudah..takkan dia tak paham kot)

dia pon jawab.. owhh.. me too...sorry..   dia pon blah dan aku pon apa lagi.. terus jer gi kedai print nk print dokumen konvo aku yang akan berlangsung sebulan lagi.. .humm sesambil tu u[date la blog ni.. hehehe..


masa memandu alku pon tergelak sorang-sorang.. hahaha... boleh pulak aku speaking... kena cakap ngan mat saleh upanya baru boleh speaking...

humm... tu ja nak habaq mai... aku cakap omputih mudah ari ni... OMG....
-mat salleh tu pon satu hal.. asal  ada tulis  accessories  je ko masuk.. tak pikir ke.. mana ada kedai keta jual hanfon... adusss... ni kan pusat komunikasi....,,

tempat kereta kat bandar UUUUUUUUU... belakang petronas tuu..

k. bye... huhuhu...

No comments:

Post a Comment