Tuesday, October 18, 2011

Destinasi (research Bukit Merah Lake town Resort)

.
salam semua.. ini adalah kali kedua aku post... biar gambar yang bercerita... aku biasa ja. :)



pintu masuk 


brieffing..lakonan semata-mata

makan time




1

nak baca zoom


base 1

base 2

base 3

otw nak naik bot




game site

tempat cenderahati 

bot nak pi tempat orang hutan


pen yang tetiba tak dak dakwat.. huh

amcam ?? huhu

selamat datang

staff pompuan yg comel menunggu kami..yess
dapat jugak jarak dekat





aku tak igt plak nama doktor  ni.. dia baik giler..sporting ja

best diberi kelonggaran masuk tempat  ni

mike yang suka membaling
bilik tanangan
3 bujang AD

ni time nak balik based. haha


rombongan budak sekolah yg terjoin kami..

ecopark Jetty

kenangan joo


manjakan badan







awek ais-krim cornetto




show time












yang ni ja sempat main.. huhu










akak kebab

pas mandi.. hahaha




tayang -tayang




huhu.. yang tu ja aku boleh uplod .. sory la pasali banyak lak gambar aku  .. lohh biaaqq laa.. blog aku... huhu.. jangan marah nooo
P/s.. bukit merah ni best bagi yang kapel.. layan ja rasa.. huhhuhu..

No comments:

Post a Comment