Tuesday, September 27, 2011

Suka ja...bukan nak pun... (kan lain bunyinya tu)

nak jadi cerita jam 10 pagi...

today aku terpandang / terlihat seorang siswi yang bagi aku comel dan ayu je pada pandangan aku di libary massa dia tengah study. budak diploma rasanya...

aku buat apa je kat library tu tadi?

cari buku rujukan CTU 553 ja. aku memang  jarang masuk libaray.. masuk pun bukan aku membaca sangat. menyepahkan buku je. syiok angkut banyak-banyak pas tu balah. pinjam pon tak sampai 3 buah. aku lebih suka membacaa dalam kedaan online.

ya budak tu memang manis,  berlesung pipit, free hair,   rasa macam orang utara.. pasai cakap cam aku ja..

tengah aku dok cari buku ETNIK RELATION aku ada dengar dia cakap yang aku leh faham apa dia kata
"Imah.. hang ajaq sat macam na nak buat ni...nanti aku aku belanja hang makan."
maybe Imah: muka ja comei tapi yang ni pon tak taw.. mai ni nak tengok

cer teka asal mana dirang ni??? hahaha

aku pun usha la jap.. heee ... gedik je mengendap kot celah buku ..kat rak tu..

"comelnya.."


suka aku tengok.... buku pun dah lupa dah.. aku cari bob dia dah melalut dah cari buku apa ntah... kyusyuk ja baca..

aku tak berani kacau  budak pompuan tu.. pasai ramai kawan--kawan dia. 5 orang kot. dengan gunakan spek aku yang mahal ni aku tengok dia ni macam budak akaun ja. buku akaun tersusun ja dengan adanya kalkultor saintifik tu.

 pas tu aku  jumpa buku yang aku nak. dapat hanya 1 dari 3 buah yang aku nak cari. jadilahh..  time nak balik aku ada sempat jeling-jelingg kat budak tu.. comel dan cantik dengan baju kurung kuning dia. tanpa aku syak lagi duga.. tiba-tiba dia terpandang aku yang lama ja usha dia kat kaunter pinjaman. apa lagi terus aku gelabah.. bob tak perasan  hal ni.. jadi aku hanya sempat senyum dan dia senyum balik .. humm manisss...

masa kat pintu aku pandang pandang dia lagi ..cesss dia tengok lagi... segan pulak aku....mata diaaa.. besarnyaa..

k..ini ja nak cerita tengah hari ni  
.tiada apa-apa nak selindungkan...aku hanya suka (melihat) tapi bukan maw pun.. (mengorat).. jadi jangan pikir yang bukan-bukan eyhh...

k... caw2..

Suasana perpustakaan Uitm Perak

sekadar gambar hiasan..
(1.)share ni


gambar hiasan.. share dari sw@etmatch.blogspot.C0m



gbr hiasan.. 3



#memerlukan buku CTU 553.. amat memerlukan tapi tak pula terdesak. hihihi (x kesah sgt).

No comments:

Post a Comment