Monday, October 24, 2011

Menghitung hari...


 kini aku menghitung hari menunggu...

ISTIADAT KONVOKESYEN UiTM KE - 75...

siapa yang tidak seronok apabila tamat pengajian diploma dengan daya usaha sendiri.. dan secara tidak langsung telah membuatkan ibubapa aku sendiri berasa bangga dengan kejayaan ku ini.. iaitu akan menggenggam segulung diploma.

hanya ini yang mampu aku membalasnya... walaupun bukan dengan wang ringgit... dengan ini segala pengorbanan dan sokongan mereka akhirnya terbalas... .

terima kasih makkk..
kerana tidak putus mendoakan anak mu yang kurang pandai ini..sampai sekarang..


terima kasih ayahhh..
kerana menghabiskan wang ringgit kepada anakmu tidak yang matang ini....


terima kasih abang, kakak dan saudaraku 
kerana  memberi sokongan kepada aku..


dan terima kasih  kawan-kawan kerana
tanpa mereka tak mungkin aku  dapat belajar di UiTM ini dengan penuh gelak ketawa, bersuka -  duka dan sudi berkawan dengan aku yang tidak matang dan kurus ini.. huuhuhu..


.... kini aku menanti hari... unutk meraikan kejayaan aku ... mulai


S.E.K.A.R.A.N.G. . . .



sekadar hiasan.ehehe
*mula teruja setelah melihat kawan-kawan yg telah meraikan kejayaan mereka di Shah Alam.

>MOOD: Nervous!!!

2 comments: