Thursday, November 8, 2012

SELAMAT HARI JADI HAZRAN BIN HASHIM

9 . 11. 2012.

urmm salam semua... hari ni.. maybe  hari biasa bagi rakan-rakan semua.. tapi bagi aku, hari ada hari penting bagi aku.. huhu, SELAMAT HARI JADI HAZRAN BIN HASHIM. baru cukup 23 upanya ang kan...  urmm.. :)



Sengaja aku privatekan besday aku kt fb, ahh malas lah aku..  tapi ada yang boleh nampak aku punya besday.. hahaha..

besday tahun ni aku tak sambut pon, sebab aku ni bukannya loaded sangat. tapi tak tahu lahh... aku cam tringin ja nk telan kek strawberry. lama tak makan. bukan ngidam naaa... huhuhu.. esok test..  adess tapi boleh kot jawab. hihihihii...

hahaha.. skadar hiasan


k la aku tak da mood nak taip blog ari ni.. nak baca sat nota. esok teset. huhuhu.. k.

selamat hari jadi hazran lan... NAK HADIAHH!!!!!! (macam dapat ja, hahaha)

free call seminggu tapi aku tak taw nak call sapa.. aiseh... . k chaw.. 





No comments:

Post a Comment