Thursday, October 27, 2011

Sehari sebelum... ( Makkk..esok datang takkk...??? )

tadi pukul 8.30 pagi.. aku bangun..

bangun ja terus aku bukak fb.. hahaha.. apa cara la kan??? asal celik ja terus ja tengok fb.. ala on ja pon..

semalam aku amik faiz dia sampai sini. konvo disini...

pas tu.. aku teringat family aku  yang kata nak datang esok. harap mereka dapat dapat..datanggg. huhu..sebenarnya aku masih lagi terfikirkan apa yang nak jadi hari esok.. macam mana la rasa kan feel masa nak naik stage tu..  hati ni biasa ka..nervous ka.. tak ada apa-apa rasa ka... entah laah.

................................

masa ambil jubah tadi dengan Faiz, Ara, dan Suraya tadi. aku terjumpa dengan staff HEP.. (diorang yang handle ini tempat pengambilan jubah..) diorang masih kenal aku.. dan yang paling best tu.. aku diorang ucap tahniah tapi aku tapi ada jugak yang tercakap..

"konvo pon kamu.. good2 camna result dulu."

hati ni tersentap jugak walaupon kata-kata tu memang nak cakap tahniah..dan pas tu aku gelak je.. alaohhh.. jangan la kata cam tu...bukan repeat paper pon...tertiggal subjek ja pon.. sentap kang baru taw... hohoho dan aku pon kata la...

terima kasihh...urmmm DEKAN setompok.. hahaha!!!


pas tu aku gi ke tempat amik jubah.. masa nak amik jubah tu aku keliru ja nak pilih jubah..

Aduss.. saiz S ke saiz M hahhh????


atas cadangan staff situ.. saiz S jadi aku pon test la..

 hummm padannn... 

jadi aku pon terus amik... dan kuar.. hehehe apa lagii.. nak melaram la... lama kot tunggu jubah ni... dulu pon pernah pakai jubah kakak aku ja masa dia konvo degree.. tapi aku  pakai kejap ja.. pasai aku tak rasa sampai lagi pada masanya jadi aku postpone je laa dan aku yakin esok adalah hari aku... apa nak jadi-jadi lah.. yang pasti aku nak konvo..

kalau ikotkan jati  dan fikiran aku ni...

aku memang nervous pada hari esok.. bukan tak sabar-sabar tapi takut nak rasa pengalaman untuk hari esok macam mana rasanya dapat konvo. berharap hari esok dapat berjalan dengan lancar dan gambar yang ditangkap semua cantik cantik oleh photograher dan bob atau  sesape yang aku nak menyibuk  menyemak nak tangkap pakai kamera dia.. huhuhu ..

aku juga takut yang kemungkinan juga ego aku sebagai lelaki yang gila-gila ni jatuh dengan termengalirnya air mata aku ni.. takut aku sebak masa aku peluk ibubapa aku...aku harap aku dapat tahan... tengok je la macam mana.. cam ngegada plak aku rasa.. tapi hari esok siapa tahu kan???kan???

hummm.. family aku datang pagi esok dengan kakak aku... mereka nak datang.. pagi tadi aku telefon MAKK.. ... bila dia angkat ... (dalam loghat kedah):

aku: hello makkk.. hmm esok makk mai tak tengokkk chek konvo...????
Makk: haaa.. ya...awat.. ?
aku :( lagi sekali...) makk mai takk esokkk???
makk : haaa mai.. mak ngan ayah dan kak hangg pi sana pagi esokk.. petang kan konvo??
aku : ( sengihh...) haa.. mai  takpa aa.. k k ...hhehehe

pastu aku terus bagi salam dan letakk.. yeaaa family aku maii esokkkk..

lama tunggu konvo ni.. akhirnya aku dapat jugak konvo depan family aku..humm aku tak kesah kalo korang semua nak kata aku ni anak manja ka apa... aku tak kesah pon..sapa tak syiokk bila keluarga sendiri nak mai sini ..

pas amik jubah di fakulti tadi aku, faiz dan bob terus pergi makan kat kedai makan mesra tomyam tu.. pekena roti canai.. huhu.. lapar laaa...

dan lepas makan kami terus gi shooting kat UTP.. tengah hari.. sebab cuaca elok.. heheh melaram la aapa lagii..

pas setel semua kami balik dan aku terus tidur...

malamnnya aku takda buat apa sangat...   pasi hujan.. tengok tv dan online...  tu je..

k la nak tidur penat la hari ni...  harap family aku sampai sini dengan selamat... tengok aku konvo esok..
EHHH.. AKU DAH NAK KONVO lah esokk..huhuhu :).




*P/s : TQVM kepada yang ucap tahniah pada aku... aku amat menghargainya... smile :)

No comments:

Post a Comment