Tuesday, October 4, 2011

The Trophy Tower."Dream Tower"(dari bahan terbuang)

"Dream Tower" merupakan projek pertama kami dalam kelas "creative thinking". sebenarnya aku pon tidak tahu  apa yang nak dibuat di dalam kelas ni. tugasan ni apatah aku ingat.

2 minggu tugasan ni diberikan untuk buat menara ni. setelah kumpulan di pilih .aku berada di dalam kumpulan A. BOB,UBI,UBAI, IJAT dan aku. 2 minggu projek ni di beri tempoh. minggu pertama, rilek lu... cari research lu... huuhu..(men fb je.. cari segala info 5 minit je. kemudian melalut kat fb. huhu)

ni sedikit  sebanyak gambar yang sempat aku amik dan bergambar.. tengok la.. sekali dengan B.O.D dan specifikasi  yang biasa-biasa bagi orang baru belajar dalam bidang pembinaan ni.. untuk bukak minda dan ber ber"cerative thinking".. huhu.. tengok je laa.. gambar  menara ni .. nak buat rujukan amik la.. tapi jangan la rembat buat project sendiri  lak erk.... kan tak bagus tuu... .

The Trophy tower(dari barang terpakai+ kedai sikit je)


pesal muka aku macam tu..?? tak cukup tido kot



specification of tower

board of direction. errrrr bila masa dapat dato ntah.
 kahkahkah



aku rasa aku  mula enjoy ngan subjek degree... huhu.. 


NEXT PROJECT

kelas interactive n application. 
            project: bukit merah lake Town resort
ditaja oleh  syarikat itu sendiri..(masuk free)  SABTU NI
tujuan :interview dan (mandi la weiii. yuhuuuuuuuu!!!)

P/s: satu per satu kerja mula  diberikan. huhu.. gila layan.... (sedapkan hati..)
diubah kali kedua... kontroversi.

No comments:

Post a Comment