Wednesday, October 19, 2011

" LAN, Tolong kejutkan aku "

hari ini adalah hari biasa bagi aku..rutin harian seakan sama saja, bangun pagi mandi pergi kelas. .. pas tu pergi melantak kat mesra tomyam tu.. duk ngan geng  masuk air ni memang tak leh blah sikit. cakap taw nak bising ja. aiyoooyoo...

kemudian aku pon balik umah dan cover balik tidur. ngantok la... jadi aku pon tidur la  sekejap. sebelum tu ubi pesan kat aku suruh kejut dia pukul 12 tengah hari. aduss.. aku pon nak tido ko lagi awal... mak aihh.. aku pon ya yaaa.. nanti kalo ada masa aku kejut.. hehehe

tidurrr................................. .................... ............ .

papppppppp jam pukul 12.30ptg.. aku tengok ubi pon sedap ja tidur.. aku pon kejut la diaa dengan cara luar biasa dan berteknologi sikit .. saja nak cuba lain dari yang lain.. hahahha

dengan selamba badak.. aku capai henset aku yang tak lama lagi nak linkup pasai dah lusuh dan skrin yang dah naik 3 line tuh.. (jatuh punya pasai) tapi dengan henset ni  .. dia banyak membantu aku baik dalam kesusahan atau dalam senang... huhuhu..

berbalik kepada tadi. aku pon terus kol Ubi yang sedap tidur dalam jarak antara aku ngan dia adala dalam 10 langkah tu.. aku koll.. dan sebaik sahaja denset dia bunyi. dia terus tercelik.. hahaha..  padan muka ko .. tapi dia tak marah... dan  pas tu dia tidurbalik.. cess angin ja aku... jadi aku pon apa lagi .. dengan tengah tergelak sambil sengih  text mesej kat dia...

"weyhh.bangun buat keja.. jap gi nak antaq" 

pas tu aku terus tekan send.. 2saat kemudian enset dia pon berbunyi lagi.. dia pon tercelik lagi.. dan pas tu...

sial ko lan... aku suruh kejutkan aku pukul 12.. sekarang pukul 12.35 dah.. yang ko miskol dan text aku napeww??

tak semena-mena aku pon tergelak besar...  

kahakahkah... padan muka hang.. hahahahaha..  kejut jugak kan??kan?? 

tetiba  dia pon tergelak jugak.. k k.. tima kasih .

 pas tu dia pon buat keja...(sketch grafik figural) dan masa pun berlalu  ... humm kelas petang lagii... aiyaaa..

kelas petang ni kelas kreatif thinking.. humm.. cam nak pecah kepala ja pikir... mana tahan woo... soalan putar belit... gila lah..jenuh aku nak pikiaq.. tapi best sebab kelas ni layann..  pukul 5 petang kelas habis dan kami pon balik gi makan... makan.. humm.. mana lagii.. sabila laaa.. adehh.. asyik tempat tu jaaa.. tesco cepatlah siap.. aku nak makan makanan yang baru lak... kedai baru.. huhuhu.. cepatla dirasmikan yerr..

kami makan pon laju ja.. pas tu aku balik.. men laptop sikit dan  pas tu.. tiba-tiba ja dengar cerita ada kelas ganti mandarin.. wahh.. mandarin kott.. semangat-semangat. hahaha.. 

kelas mandarin ni sedikit teruja tapi aku hanya dapat tangkap sikit ja.. huhuhu.. kelas dari kol 8 sampai kol 10mlam.. kejapja masa berlalu.. dan kami semua pon balik... tak layan gem half life.. tapi aku tak pandaai sangatmain..  ranking no 8 dari top 10.. hehehe.. terer arkk weii..aku tak kesah pon kalah.. jajni aku layan..  hihihi.. tetiba aku  teringat lagi.. hummm..


                    alamak esok ada trip kol 87 kena kumpul kat foyer FSSR jam sekarang pukul 3.10 pagi.. 

jadi palagii..  sori la.. aku pon da ngantok ni... hahaha.. k bye... haarap apa yang terjadi esok best dan berguna unutuk kehidupan seharian aku ni .. kalo sempat esok aku post kat sini noo.. k bye.. selamat pagi.


No comments:

Post a Comment