Saturday, October 29, 2011

Hari Keramat...!!! (Konvokesyen UiTm ke-75)

hanya mampu tersenyumm... huhuhu s.m.i.le.

best kot konvokesyen rupanya.. hihihi... ni gambar yang sempat aku  edit dari kamera bob.. bob memang terer tangkap gambar dan aku hanya edit colour dia saja.. bagi naik sikit.. hihihi..

tengok laa.. kalo tak puas tgk kat facebook nohh...







melompat ke langit





menyambut


tergaya lak

hiarhhh

kena komplen

558

aku dan family

sisi

mana nak pergi nih

aku dan family

tangkap sendirik




habis ja konvo... kereta wira buat hal... bateri habis pasal lampu terbuka... aduss. tolak tak jalan.. last-last kena cari alternatif.. jumper' kereta.. akhirnya boleh jugak.. huhu..

malam tu ..aku makan sepuas-puasnya... ayah belanja... bestt.. aku bedal sampai tiga pinggan nasi... sedap.. kat salbila tu.. hehehe..

8.30 mlm..family aku balik kedah.. aku salam dan peluk mereka..  huhu..  aku follow mereka sampai trafic light dan kemudian berpisah di traffic light.. aku ke kanan,.. mereka terus...  .

balik ja aku terus tidur awal..  dan esok paginya aku tengok msg kat enset aku. dan mesej dari kakak aku yang diorang sampai pukul 12.30 pagi...  huhu selamat dah sampai kedah.. 3 jam ja... k aku tak leh tulis panjang-panjang .. pasai kena buat kerja... huhuhu...








P/s : sebak bila masuk dewan.. .nasib baik sempat kawal otak..
(dengan ini aku memaafkan kepada sesiapa yang aku rasa bersalah walaupon dia tidak menyedarinyapon.. dan aku meminta maaf kepada ko semua...yang terasa hati kepada aku... aku dah tak kesah..smile... )

6 comments: