Sunday, December 19, 2010

Dunia sosial...

2 Pagi tadi... selepas aku pegi melepak di kedai makan bersama rakan2 tergerak hati aku ingin mengenali dunia rakan2 aku yang ke kelab malam.. pada mula2 tu aku segan2 la nak pegi.. yela jarang aku keluar dengan diorang.. selepas bayar suma minum kami pon pegi kesana dengan berpakaian biasa macam nk pegi karoke..cuma kasut jer FULL.. hahaha aku fikir takper sekadar seronok ok jer la..leh pas tensen walaupon aku tahu baik buruknya..tp mesti buruk jer kalo dah nama pon kelab malam ataupon disko kan..

Sampai jer sini lawak pon ada..member aku ni.. bleh pulak pakai sandal nk masok.. pas tu nk masuk gelabah laa..pasai bonzer tgk.. nasib bek la dapat masuk tanpa ada masalah.. tapi masuk ja dia wat prangai.. yela masuk pon trip yang kedua..pasai member aku yang lain dah masuk siap dah order coke lagi.. dah tuu sekali waiter dia datang tjuk pulak dekat member yang bleh dikatakan otai la.. hahaha. xtak pasai2 kena order taksilap aku suma ada la lingkungan rm37 kot.. kalo tak silap aku

Humm... aku tgk diorang ni bleh tahan..menari2...aku tak kisah pon menari la.. aku hanya duduk kadang2 kadang tu layan la jugak sambil goyang kaki apabila ada muzik best...perrghh aku tgk layan jer tapi x la sampai terpengaruh apa2 pon.. diorang pon x paksa aku pegi menari2 kt situ..aku pon sesambil layan muzik tu aku tengok la gelagat orang...

Humm... kalo korang tgk dalam mana2 filem melayu..tak kira la filem ker gerak khas ker.. haaa..segala pil2 yang ada aku nampak didepan mata aku ni.. siap telan lagi pil2 tu..... orang mabuk.. tapi yang best tu.. ada dua orang perempuan seksi yan pakai skirt pendek sampai ke peha.. fuhh tarian yan lembut di memng layan... tapi berdasarkan cara dia tu dan kwan2 aku rasa mereka kemungkinan besar polis sebab pernah nampak selalu...tp apa nak takut.. kita ni bkn amik barang tuu.. kita clean..

Pastu kami semua keluar apabila tgk keadaan bertambah hangat apabils keadaan nampak pelik sebab semua dah cam mabuk ja.. keluar2 jer haaaaa... x dgr apa2 dah... pekak badak dah semua... hahaha

Sedikit sebanyak kepala otak aku dah ilang skit stress pas pikir sal mengaji nii.. marahhh sakit atiii... humm.. balik2 ja aku trus bukak baju.. semua rendam dalam air.. elak bau rokok... huhuh.
pastu baring samabil update blog ni..

Sekali lagi... dsini semuanya bermula... dunia sosial...

selamat pagi...zzzzzzzzzzzz

TIDUR DULU...

No comments:

Post a Comment