Friday, June 21, 2013

Aku, Pre-assement dan Berat badan

Hiarghhhhhhhhhhhhhh..  aku update lagii kt blog ni….
.
Slmt malam aku ucapkan kepada diri sendiri dan kawan2 sekalian.

Tadi baru jaaa selesai pre-assesment. Percayalah.. apa yang lectur cakap bagai masuk telinga telinga tersumbat ja.. maw tak tak kata macam tu.. otak penat kot.. bandan lagi laa.. jadi aku briefing la sebagaimana aku mampu cakap.. bla blab labalbalblablalbla.. pas tu… terus kena bahan pasai logo..
Logo? Haaa.. disitu ada kecelaruan sedikit… tq pada lecturer sebab tegur.. aku paham.. wuyoo.. naseb baik dia Nampak oooo//// kalo takk.. hahha.. mamposs nak jawab ngan external assessor dari Australia nuhhh.. apa la aku nak speaking nanti.. bahasa inggeris pon out.. orrr… tapi.. kata lecturer art & design bidang grafik ni kan.. depa cakap.. “BIAR VISUAL YANG BERBICARA” perghh ayatttt… tap kan.. pada pandangan aku la… yang banyak bercakap adaorang yang kritik kami tu.. .. hahaha..

Byangkan dari pukul 8.30 pagi sampai la pukul 12,30 baru turn aku.. maw tak lenaaaa kat foyer tadi.. jadi bangun.. rehat mata bagi clear balik dalam masa 20 minitt.. haa baru Nampak keadaan sekeliling yang aku tengok ada la stengah member kelas dah balik.. kalo taw macam ni baik pi makan sedap2 kat medan ka.. mekdi kaa.. kenyang pon kenyang .. ni makan kat uptown tuu .. makan nasik lemak 2.0 ngan milo  dengan mata bengkak maw taw laa bagi pelajar grafik ni… hujung sem  bagi yang nak abis ni memang adat… tak caya??? Tanya la member yang masuk bidang ni.. ntah2 dah jadi zombie pa.. hahaha..

Abis ja assessment  aku Tanya pada lecturer yang handle pre-assesment ni.. dah boleh buang dah ka encik?.. dia bagi hint jaaa suruh buang.. aku ngan yang lain terus buang tanpa banyak soal.. hehehe///.. nak balik lena laa. Tunggu pa gii..

Jadi balik jaa.. aku malas nak singgah mana2 dah. Aku memang tak layan dah request nak singgah tu singgah ni… dan sampai ja rumah aku rehat 2 minit// mandii// pastu  sembang atau wasep ngan dia dalam sejam guna advance credit celcom  ada la dalam setengah jam.. rasa-rasanya pukul 12 lebih kot… pastu. Aku terus tertido dengan mimpi jadi MAN OF STEEL. Perghhh.. sronok plak badan jadi taff macam tu.. tapi aku terima badan aku ni..  walaupun orang kata kurus aku tetap berbangga dengan diri aku ni. Yela.. telan pi apa pon.. badan  masih maintain kot.. tak macam orang lain makan sepinggan ja nasi.. naaahh.. esoknya mesti ada perubahan… hahha..

Hari tu  aku timbang berat badan aku (hobi jika terjumpa penimbang di mana pasaraya) aku terus timbang tanpa  mempedulikan masyarakt di sekeliling. Tengok-tengok 48.4 kg jaaa..  cehh.. ni naik ka turun ni… sama jaaa.. ada sekali aku check dalam sejarah 51 kg kott… hahaa.. ada yang 47 kg.. tapi berat normal selalunya 47-48kg ja laaaa.. ringan dak aku??? Hehehehehehe

 dari part 3 sampai skrg yang sempat aku snap.. betul tak tipu.










gbr ke empat tu last awal semester part 6. :P
yang latest smlm tak dapat amik pasai tak bulehh.. orang tak bagi.. orrrr

Selang esok iaitu  semlm…. Aku try timbang.. ayarkk.. apaa ni.. 47.1kg lagi  (semua mesin penimbang aku try hasil yang sama)  smlm rasanya aku makan banyak kot.. nasi goring USA, megi, roti canai mayonis yang timeline makan berselang 4 jam  start pukul 9 malam. Makan banyak pon berat kurang 3 gram.. hahaha. 


K .. pas aku bangun dari mimpi jaa.. ada la disebelah petang .. aku pon bangun mandi lagi sekali.. pas t uterus mengadap pc ni… sampai kol sploh malam aku kua makan.. pas tu lepak semula kat pc aku ni.. arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. tesis… malas taip bohhh..


terus jadi hemsem time main game haha


eh apa yang aku merepek ni.. hahaha..

Ka laaa outtt.. dann dan. Mata spoil… orrrr.. hahahahaa
kalo typo kesah pa aku.. sorry laaa..

No comments:

Post a Comment