Saturday, January 12, 2013

sedikit coretan hari ini

Salam… lama akau tak post kat blog ni kan.  Sebenarnya aku pon pening semester ni…  nak kata bizi tu tak la bizi.. tapi bila aku nak tidur tu memang tak boleh la.. timeline tidur pon dah berubah dah. Malam jadi siang, siang jadi malam.




Aku boleh update ni pon aku dah selesai ngan semua projek untuk semester 5 ni.. apadia? Dah abis? Yaka? Yalaaa.. maknanya tinggal 1 semester lagi. Kalo tak ada apa-apa masalah tu ok la.. harapnya tak. Sumpah aku penat pada semester ni. Dengan perangai semua orang. Housemate. Girl, tapi semuanya dah tak ada masalah dah bagi aku.

Final projek baru ja habis semalam. Jadi semalam aku tidur puas gila. Tapi sayangnya aku terbangun pukul 5. Aku celik ja aku tengok majority housemate aku masih lagi celik dan ajak pergi minum kat kedah mamak tu. Ok gak tu.. aku makan skrg pon tak menentu. Kadang-kadang tu meggi ja. Tapi meggi dah tak boleh makan selalu dah, nanti kena marah ngan dia.( Huuu.. marah lerr.. lagi suka…)
Sekarang aku lebih suka macam ni, follow dan lakukan apa sahaja apa yang dia nak,  tapi tak la sepenuhnya, kalau aku boleh ikut , aku ikut,  ummm.. 


Bila dah habis semester ni, aku rasa pelik ja, kena aku tak rasa seronok,  kenapa aku rasa cam  tak puas hati ja, duk baring jap piker apa yang tak kena, tup –tup aku terlena.. hambik.. bila terjaga baru teringat jurnal tak print lagi,, aduihhhh.. patot laaa… dah tu aku belek hard disk aku tu.. umm ada lagi..  (2 minggu dah sejak present dulu. Mampuih nak jawab… petang nanti la gi print.. huhuhu
Satu lagi. Aku nak update kat sini.. sepi  hutang mcd  dan bob 17 hinggit kt aku..  aku igt untuk sem depan.. huhuu

Hari ni 12 januari 2013.. jadi maknanya esok la aku balik.  Aku nak balik tapi keta  cam nak demam ja… erggggggggggghhhhhhhhhh.. hampa nak taw dak.. hari ni saja dah RM130 dah abis.. ingatkan berapa hinggit ja.. PGE aku rosakkk......lari bajet aku nk gi langkawi balik nanti. Huhuhuh..


Aku nak balik bercuti tapi tesis kena buat time cuti nanti.. adumakk  tak leh cuti lelama.. Barang aku sikit pon aku tak kemas lagi, malas pulak nak balik tapi teringin nak balik..  aku harap balik umah nanti tak kena buat keja berat-berat dan mak ayah aku tak la bising ngan perangai budak-budak ni.. budak-budak?????


Sebenarnya aku cukup benci ngan ayat perangai cam budak-budak tu.. . jadi bila aku dikatakan cam tu kan , aku rasa cam nak tikam ngan skru driver yang aku simpan dalam beg aku selalu pakai tu.. jangan main-main tu beg doremon kot.. apa yang aku nak semua ada..  betul cakap aku..nak jadikan cerita.. aku dah cam bahagian logistic dah. Siap tampal notis lagi kot.. bukan apa nak peril jaa housemate ni.. beli sendiri tak maw… taw nak pinjam ja … tapi takpa.. kalau mintak aku bagi punya kalau pulang dalam keadaan bersih. Huhuhu

K la. Aku tak da mood pun nak taip ni sebenarnya.. saja try .. hehehe..

aku baru ja tukar header aku..   ok dak??? ermmm ala..design 10 minit.. hahahaa

No comments:

Post a Comment