Thursday, January 5, 2012

cuti-cuti


sudah lama aku tidak berblogging.
aku sibuk dan tak ada masa nak bercerita.
tapi sempat juga aku pergi shooting.. tu pon pasai kerja
ada beberapa peristiwa berlaku dalam beberapa minggu lepas..
aku perlu tenangkan minda aku...
seperti biasa....kerja banyak..salah siapa? aku la... hahaa..tangguh lagi.. sekarang baru padan muka.. hehehe



ni je yagn sempat aku tangkap... banyak kerja laa..
KETA AKU




TANGAN,FILTER, SUNRISE

apabila cuti aku cuba cuti sepuas-puasnya,,, taknak pikir apa-apa pun.. memancing, bercuti dan makan puas-puas. ni gambar masa  cuti.. nanti akan ku upload lagi hahhahaa.

hanya percubaan

ayah aku

penduduk kampung

suasana padi di kedah

padi

mesin padi holland

mesin padi 1

suasana 2


mesin padi 

mesin padi 2

bob asri



awan
ada la yang kat penang..  tgu k.

No comments:

Post a Comment