Saturday, November 19, 2011

Update

salam..

dalam sibuk-sibuk ni.. sempat pulak aku cur i- curi masa  sementara nak tidur.. design HEADER yang simple ni... dan cari lagu latar yang baru supaya nampak sikit perubahan.. idea nak tukar ini pun datang macam tu je.. bila aku bukak banyak-banyak gambar aku... tetiba gambar ni naik.. jadi aku pon gabung la... ..godek balik header yang lama.. terus buat... ... pas  siiap terus publish .tak nak pikir dah... huhu.. ok tak??? buat simple ja.. buakan ada markah pon kan.. hehehhe

music latar dia aku pilih pun sebab aku rasa. macam sibuk je.. tapi cam ada feel...bila aku dengar ada semangat je.. seronok..,penat, sibuk(yeke), keliru dan secara tak langsung buat aku semagat jer.. tu je yang aku rasa... nak ngutuk pon,.. kutuk lahh... tak heran pon.... best ke tak best.. ikut aku la kan.. hahhaha

satu lagi.. tiada lagi mood sedih2.. hahaha.... k kalo sesapa terbaca blog ni... follow lah... kalo aku on.. aku follow balik percayalah yer... hehhe.. k. tido dulu ...esook ada LDK (modul degree)

# huhu...  smile........:)

2 comments: