Tuesday, November 8, 2011

cuti seminggu

salam semua... hehehhe.. sori2.. seminggu tak update.. pasai  sibuk dengan kelas yang bertubi-tubi pas konvo aritu..

sekarang pon dah raya haji dah.. aiyaa.. banyaknya perayaan bagi aku semester ni... event lagi... sampai ak kurang dah tak sempat update. tak da idea kot..

arini 8.11.2011... bermakna esok ari jadi aku..perghhh.. meningkat lagi umuq aku.. terbaekk..

cam na la esok nohh.. aku pon tak ingat sangat sebenaqnya.. aku ingat pon masa ada orang beringat.. huhu.. 9.11.2011.. wahh.. hari aku.. free call.. humm raya rayaaaa!!!!

cuti seminggu ni buat keja jadi berlambak. dan pas cuti ni yang aku taw keja lagi bertambah banyak dan kuiz yang bertubi-tubi bagi semua subjek. perghhh yang lama pon tak siap satu haram lagi.. oh tidakk!!!

aku harap mood aku pas ni stabil.. pasai kompom stress. kelas pon dah sikit kelam kabut... pasai kalau ada hari yang sibuk.. 2-4 orang saja yang ada dalam kelas. tudiaaa mana pi yang 12 orang ?? hahaha..

k la aku tak da idea nak taip... pasai kat kampung ni aku full ativiti aku ngan memember.. jejalan skitar aloq setaq..kaco pompuan, ronda-ronda.. dan sekarang ni ngah ancang nak pi padang besaq. dekat ja pon.. cuma memasing ja takdak duit lagi.. hahaha.

k waasalam noo...

No comments:

Post a Comment