Tuesday, September 20, 2011

hari pertama..(semangat la sangat kan)

7.30 pagi....

tuttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.... telefon mula berbunyi.. alahai.. bermakna bermulalah pagi dengan  penuh tanda tanya..
                             ""ada kelas ke tak hari niii... "" hummm

jadi aku pon bangunlah dengan lembabnya di pagi isnin yang memerlukan aku memakai baju korporat tu..

eh hari nni kira minggu pertamalahhh aku masuk kelas...(jadual entah ada ke tak)
jadi aku pon bersiap lah...
pas wangi giler dengan minyak wangi DUNHILL BLUE tu aku pon start la kereta kancil aku tu. panas enjin kereta dulu. 4 minit selepas tu aku pon tunggu la bob yang kata nak datang one way katanya. 2 bji kereta. (naik asing hari ni pasal ada kerja sikit pas kelas)

pas tu kami masuk kampus dan terus cari park kat DSi baru tu.. dekat je dari fakulti aku tu.

tengok di papan notis kat foyer tu.. cari punya cari.. perghhh jumpa dah jadual..kelaas boleh tahan siallllllllllllllllllllll... hahaha

pas tu terus cari kelas .. pas kelas CTU cari kelas photo minor.. sebelum tu aku ngan BOB terancang nak buat kad pelajar baru .. yeahhh kad baruuu laa.. hahhaha..

pergi la buat ingat lama.. tengok-tengok laaa seminit ja dah siap kot.. bagi nombor pelajar je. teknologi dah maju lahh. dulu lambat gi kotttt... hahaha

pas tu kami pegi kelas foto minor... dengar brief.. pas tu kelas abis dan gi makan dan balik umah.. then terus lantak tido. sampai pukul 5.ptg.. penangan kelas pertama. hahaha.. k jap gi aku sambong lagi.. nak gi minum-minum jap.. kejap je k...

No comments:

Post a Comment