Saturday, August 6, 2011

Ya.. "saya bebas!"

humm nampaknya tangan aku dah semakin sembuh. tak sakit-sakit lagi dah. alhamdullilah. nasib baik tangan tak retak. esok kena pegi berubat lagi. aduhaiii sakit lahhh...

nak cita sikit.. tadiii ..baru saja terbaca dari blog dia.saja terringat. humm .. menarik... sama dengan ayat yang aku tulis ari tu. ini bermaksud dia* ada tengok  dan baca my blog. terima kaseh taw.



...........................................................


humm.. harap kita masih ok kalau terjumpa dimana-mana. untuk pengetahuan awak.. saya baru saja tamat pengajian di perak tu. baru ja nak ucap selamat tinggal  tapi... uitm perak masih taknak lepaskan saya  lagi. dapat lagi kat perak tu .saya sambong lagi kat sana. degree. kos sama jugak.

saya baru ja baca blog  23 july. dan abis baca saya terus tersenyum. sama.ngan saya tulis... sekarang dah tak rasa apa-apa dah. its ok.. pasal block dari facebook tu. tak apalah ..saya terima jer. tapi saya masih lagi boleh tengok page awak. bukan stalker taw. sesaja nak tengok perkembangan dari masa ke semasa awak. wat masa ni.. awak masih ok kan.. syukurlahh...

satu lagi. pasal post-post di facebook tu mmg saya macam tu. maaf banyak-banyak. sekarang pon saya cuba untuk menjadi seorang yang lebih bersedia dan cepat bertindak (cam tentera pulak) akan jadi lebih serius sikit. yerla saya kan jenis yang orang nampak macam main-main kan.

macam mana pon saya taknak cakap pasal "saya bukan yang terbaik untuk awak...kasih, sayang yang awak ada tu, bukan untuk saya..ada orang lain yang lebih layak tok berkongsi suka duka dengan awak.."
huhu.. kita ni kan hanya merancan kan..

hummm buat masa ni biasa la dalam proses kenal mengenal. awak... susah la... ... tak macam dulu  tak boleh skype..mms.. tak ada orang temankan malam-malam bila saya buat kerja, humm..tak best laa.. maaf

tapi semua tu dah berlalu dan saya sangat menghargainya.

dan lastttt sekali nak repair sikit je. bukan SAYA BEBAS!..tp KITA BEBAS! berbahagialah dengan si dia k. jangan gaduh-gaduh. dan awak  teruskan pada study awak tu dan berharap jadilah cikgu yang baik. jadi la cikgu yang garang sebab pelajar sekarang memang pelik. terima kasih sebab beri peluang saya kenal awak, melayan karenah saya, dan segala-galanya k.

k laa. setakat ini ja. nanti kawan-kawan kata saya ni jiwang pulak. huhu...

semoga awak mula menjalani kehidupan yang baru dan mula melangkah seperti biasa. macam mana pon kita tetap akan berkawan macam biaasa k. selamat berpuasa dan selamat hari raya dan selamat hari jadi bila tiba masanya nanti k.

semoga berjumpa lagi... mmmmm...

zzzzzzzzzzz.....


see yahh






nota: *andai itu takdirnya..kita terpaksa menerimanya dengan hati yang rela walaupon perit kan?

No comments:

Post a Comment