Sunday, July 24, 2011

Bernasib baik (adesss)

   32.7.2011 / Jam 2.20  petang tadi. aku bernasib baik sebab tiada apa-apa yang berlaku pada diri aku.

Apa yang berlaku?
Aku telah jatuh dari siling bumbung rumah  semasa tengah mengecat siling rumah di rumah aku sendiri.

Ada patah-patah?
Takda pon.bengkak pun tak. cuma kesan sakit ada la di bahagian tumit dan lutut pasai kena kayu.

Aku rasa ari ini hari malang sikit sebab kecuaian aku sendiri. aku masih lagi boleh jalan dan naik motorsikal dan memandu kereta tapi jalan terhencut-hencut sedikit. tak sakit sangat. biasa-biasa saja sebab jatuh dalam keadaan terduduk dan jatuh tumit dahulu. selamat tak patah dan cedera dalaman. kalau tidak haiiiii sendiri mau ingat la.

Ok la kejap je nak lepak kat blog ni. penat la. tengah belajar taip ayat penuh dan betul.

*Sakit tu hanya sementara, pengajaran itu selama-lamanya...jangan cuai lagi
~~ diambil dari skrip PAPADOM.
Smile..adessss (sambil pegang kaki). hehehe..

No comments:

Post a Comment