Sunday, July 10, 2011

AKU TAHU.... .

Aku tahu,

Ya
salah aku yang mulakan dulu persahabatan ini. Aku pon tak sangka yang
setiap kata-kata dan perlakuan aku selama ni yang hendak menghilangkan
diri kerana kau dan dia membuatkan aku terus menghilang. tp tak dapat
muncul kembali. yaa. Aku memang sengaja menghilangkan diri. Bukan aku
tak nak balas mesej. Tapi rasa tak perlu kan nak membalas. kalau aku
tak keluarkan kata-kata tu dulu kita masih stil bercakap dan mesej.
sory ehh.. 

Ya aku tahu,

Memang salah aku yang terlambat. Kata orang tak perlulah kita nak kejar
sesuatu sedangkan kita dah tahu ia dah milik orang kan?

Aku tahu,
Kau sakit ati dan terus block aku dari dunia facebook. Aku terima semua tu
dan aku tak kesah semua tu. Jika kau puas. Jadi janganlah marah aku
lagi k. berbahagialah k.

Aku tahu,
Setiap pertemuan mesti ada perpisahan kan. Dan aku harap kita mungkin akan berjumpa lagi supaya aku dapat menceritakan sekali lagi kenapa aku buat semua ni.

Aku tahu,
kau tidak cantik, tidak sempurna dan setiap kata-kata yg keluar dan kau ketawa dan membuat mimic muka walaupon kali pertama kita berjumpa membuat aku tersenyum sekejap. Arap kita berjumpa lagi k.
Untuk pengetahuan awk, saya dah jumpa “kunci” tu. Status dia sama jugak macam awk. Dan sekarang saya cuba untuk memperbetulkan kesilapan yang say telah buat pada awak. 2 tahun kan .baru saya gitaw kat awk. dan sebaik saya berjumpa dia saya akan bagitaw kepada dia dan menceritakan tentang awak. Pelik kan? Huhuhu

Aku tahu,
awak tak akan maafkan saya. Saya tak kisah. Saya dah ok sekarang. dan saya berharap awak maafkan saya. k


bunga biru

-COKLAT-ANDAI ITU TAKDIRNYA..
BERJIWANG SEKETIKA ~~~ SMILE.

No comments:

Post a Comment