Tuesday, February 1, 2011

SHEILA ON 7-hari bersamanya...

salam semua... kat sini aku ada terjumpa lagu sheila on 7.. cam baru jerr kua...
bleh tahan jugak lagi dia.. try la dengar.. tp tutup la lagu kat seblah ni dulu k...baru besttt..huhu ..

sheila on 7- hari bersamanya




LIRIK:

Hari telah terganti
Tak bisa ku hindari
Tibalah saat ini bertemu dengannya
Jantungku berdegup cepat
Kaki bergetar hebat
Akankah aku ulangi merusak harinya
[*]
Mohon Tuhan
Untuk kali ini saja
Beri aku kekuatan
‘tuk menatap matanya
[**]
Mohon Tuhan
Untuk kali ini saja
Lancarkanlah hariku
Hariku bersamanya
Hariku bersamanya
Kau tahu betapa aku
Lemah dihadapannya
Kau tahu berapa lama
Aku mendambakannya
Back to [*][**]
Tuhan tolonglah (beri kesempatan)
Tuhan tolonglah (beri kesempatan)
Back to [*][**]
Hariku bersamanya
Hari bersamanya
Hari bersamanya
Hari bersamanya
Hari bersamanya
Hari bersamanya
Hari bersamanya

Tuhan tolonglah
Hari bersamanya
Tuhan tolonglah
Hari bersamanya

lagu ni mmg bagi inspirasi pada aku tp xda la taksub sangat..cuma aku layan jer.. kaji cara diorang wat videoclip.. hehehe.. chaw..


No comments:

Post a Comment