Wednesday, January 26, 2011

hari yang akan sibuk dan pembetulan

salam semua..

sekrang aku kat kelas magazine.. lab apa ni.. bilik AP113. hm.. ari ni.. keaadaan jadi cam sediakala. boleh la.. tapi aku rasa ari ni mesti sebuk sikit aku.. nk antar report,  bayar yuran pengajian kat bank lagi, hantar borang PTPTN (kalo lulus sedap sikit nk tampung hidup aku kat sini) nak arpkan gaji mana berbaloi kat kalo dapat gaji ari. tp projek mega yang x seberpa ni kalo jalan bole la sedikit sebanyak dapat aku makan tanpa rasa bersalah sedikit. yerla selalu nk makan kalo x chek poket dlu mmg x sah. gila ang x cukop sapa nk bayaq?? haha awek? kawan? diorang pon cukop untuk diorang ja kot. huhuh kol 12 masuk keja lak.. wah.... sibuk... kalo sempat malam ni nak print print cover majalah. nant aku aku upload.. korang jgn rembat lak wat exsignment korang lak tgk jer...hihiihi...

.........................................................................................................................................................

malam ni housemate ajk gi makan steambot kat RESTOREN SYABU-SHABU(bkn kedai dadah erkk...) memang bestt makan kat situ pasai bayar sikit makan sampai ko buncit, pengsan,muntah dan b3*@k. bkn per korang leh makan apa sahaja wat cam kat umah... air leh refill cam ink printer lak tu... pastu nk layan karaoke kalo GO-kart bukak lagi maka cancellah untuk program karaoke. huhu  enjoy kan???

enjoy aku kat tempat ni bkn apa khamis dah cuti.. lagipon aku nk tunai janji aku yang aku terpaksa cancel sebelum nii.. fazreen@BUYEN dia tringin nk makan kat situ.. tiap2 minggu ajak kami,jadi aku rasa mlam ok kot.. sok dah nk balik dah kan.. cuti raya cina. jadi selamat tahun baru cina la kepada semua yang sambut erk.. nk ang pauu... .

ari ni mmg sejuk.. nasib bek la enset aku bunyik..kalo x perghhh mmg lambatla derr... aritu aku ada tulis pasal luahan kan??? ala time tu aku frust kot... kalo papepon dah 2011.. 0-0 dah pon.. kalo jpj ngan polis pon dah bukak buku baru dah.. kata orang member tetap memberkan.. aku dah tulis maybe salah aku yang asyik leka ngan STAtUS NR.. alahai.. tapi dah tak pikir dah... berfikir ke hadapan... huhu tapi kalo cakap pasai agama mmg aku x terer tapi aku leh  bidas balik. percaya lah.. camna pon 0-0 la...  k 

................................................................................................................................................


tgk dalam kelas n tringat kot kenangan time part 3.. huhu capture pakai IMAC paham2 la pakai efek mmang sapa2 pon gelk kalo masoh baru kan.. jadi smile jer la.. k . nak balik dahh balik awal ari ni.. chawwww...



sebenarnya abis kol 11pg...


kalo ada jodoh jumpa lagi.. P/S member tetap member BFF

No comments:

Post a Comment